2012/07/07

PACKA KATIS KAPPSÄCK




14 kommentarer:

  1. JA VILL INT ATT DU FAR ;(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älä itke velikulta, 3 kuukautta menee tosi nopeesti, et edes huomaa et oon poissa!

      Radera
  2. 4 till som röstar för att du stannar! Men ha det helt bäst om du ändå åker...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tanken är nog att jag åker, sorry. Men jag skall hämta amerikanska karkkin åt er, om det gör saken något bättre. Och jag ska definitivt ha det helt bäst!

      Radera
    2. HÄMTA SKITTLES ÅT MIG! Då är du min idol för all framtid! :D

      Radera
    3. jag vill så också ha skittles....

      Radera
  3. Man ska alltid åka till USA om man har chansen. Igen är du min idol Kati

    SvaraRadera
  4. Oikein hyvää matkaa. Pidä huoli itsestäsi. T. Irene

    SvaraRadera