2012/07/18

ATT EN SÅDAN DAG

Wed 07/18/12

Hehheh morgonmål på Starbucks.
Oooohh Mocha Coconut Frappuccino.


Så här ser Gurnee Mills ut. Och så här fortsätter det för evigt, känns det som. Jag tror inte att det har ett slut.


Jag hade en fotosession med Dianes personal trainer. Han behövde nya bilder till sin hemsida, så Diane föreslog att jag skulle fota honom. Vad hittar hon på för mig att göra till näst undrar man väl...


Jag tvättade byk idag. Tvättmaskinen får mig att tänka på Home Alone filmerna.


Packande inför resan till Maine! Längtar efter att få ligga på stranden de följande två veckorna och inte behöva göra något. Kanske se efter barnen alltid ibland.



På vägen till barnens pappa var vi till drive thru-banken. Jepp. Det var roligt.



Kinesiskt till middag. Och min första fortune cookie!


Aijaa. Lite besviken är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar