2012/07/06

45H


45 timmar tills jag sitter i flygplanet och väntar på avfarten. Och om 54 timmar landar jag i Chicago. Det börjar lite pirra i magen.

Jag kommer alltså att bo hos släktingar, som jag aldrig träffat, i Chicago dom följande 3 månaderna. Allt började med att min mamma och hennes kusin Diane talade i april om vad som händer i våra liv just nu, och så frågade Diane om jag ville barnvakta hennes två barn över sommaren. Jag svarade genast lite skämtsamt att såklart jag kommer, utan att tänka på det detso mer. Jag hade inte tänkt att jag skulle åka på allvar. Men efter många mejl och skype-samtal åker jag dit, helt på riktigt. Vad som kommer att hända vet jag inte. Det är kanske det bästa med hela resan.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du gjorde en blogg för det här! För jag vill verkligen höra allt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli helt jätte roligt att skriva den här bloggen! Och jag ska nog berätta allt här :)

      Radera
  2. Instämmer med Emzi! ja toi Kati i Amerika kirjahan on ku tehty sulle :D

    SvaraRadera