2012/07/15

JOE'S CRAB SHACK

Sat 07/14/12

Igår på lördagen var jag till en skönhetsalong, hahahaaaa. Det var så konstigt, men sååå skönt. Det var första gången jag fått en facial. Kvinnan som gjorde den var jätte trevlig och vi talade om skillnader mellan Finland och olika delstater i USA. Måst definitivt besöka stället på nytt.


 Senare åt vi med Tom och hans bror Scott i en smockfull Joe's Crab Shack. Stället var mysigt. Restaurangen är känd för att servitörerna börjar dansa och sjunga på mittgågen och kunderna får gå med. Jag kände mig generad av att titta på...


Efter att vi kommit hem gick jag på en liten promenad till Gages Lake med Luke. Där till vänster om stranden där vi var finns en bar där det spelades live music och jag hade så lust att gå dit, men som en liten minderåring får jag ju inte. Buu. Det var en fuktig, men fin, kväll.


 Jag tog en lite längre väg hem, av misstag, och Diane trodde att jag tappat bort mig och hade börjat köra runt kvarteren och frågat folk om de sätt en flicka med en hund. Måst tydligen börja gå med en karta i handen vart än jag går.



4 kommentarer:

  1. Dina dagsbeskrivningar blir bara mer och mer lockande, tycker jag. Nästa gång du besöker den där restaurangen, upp och dansa! THIS IS A CHALLENGE! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske jag nångång gör det, få se... :)

      Radera
    2. sen efter tre månader när du har blivi helt totalamerikansk kanske!

      Radera