2012/08/15

WHAT'S UP?

Efter fredagen har det väl inte hänt så mycket. På söndagen filmade jag Emilys och hennes väns lilla sketch. På måndagen ordnade vi lite grejer får vår kommande garage sale.

Men jo, igår hade jag en mycket trevlig dag. Dagen började med att jag såg på High School Musical på Disney Channel (min nya favoritkanal). Efter det cyklade jag till poolen och spenderade där några timmar. Senare på kvällen kom Dianes vän Alina för att hämta mig, vi åt en snabb middag och tog oss sedan till Westfield shoppingcentret. Hittade några trevliga grejer. Och Alina är supertrevlig.


Det har kommit upp med vänner och familj på skype och här med Diane att jag har faktiskt varit här redan över en månad. Nästan bara halva tiden kvar. Och fast det kommit upp redan tidigare så slog det mig först igår kväll sådär på riktigt. Konstigt hur tiden har gått så fort. På ett sätt känns det som om jag inte har hunnit göra ngonting, men å andra sidan har jag gjort en massa. Några grejer jag definitivt vill ännu hinna med är att gå på en amerikansk fotbollsmatch och att se Cloud Gate skulpturen.

Hemresa från Westfield

1 kommentar:

  1. maybe you like my style
    forever...fran

    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/07/sport-outfit.html

    SvaraRadera