2012/08/01

BACK TO REALITY

08/01/12

Hohhoijaa.

Vi kom tillbaka till Chicago igår på morgonen. Klockan 03.18 startade vi bilresan från Saco, ME till Boston, MA. Enda sen dess kände jag mig som en zombie. Som tur fick jag sovt bort min sömnskuld med 12 timmars nattsömn.

Konstigt att vara tillbaka i Chicago. Jag spenderade en längre tid i Maine än vad jag hann vara här, så jag blev van i att vara i Saco, hos Andy med småkusinerna som filmar skräckfilmer, på stranden varannan dag...

Jag kommer verkligen att sakna Maine.

Idag var jag på en cykeltur. Det var helt najs, förutom att nästa gång måste jag ha på mig en hatt eller något liknande. Efter en ljuuuvligt svalkande dusch och lunch åkte jag med Drew och hans kompis för att se Dark Knight Rises. Måste säga att jag tyckte mer om The Dark Knight. Men, nu skall jag ta det lugnt, kanske se på Olympiska spelen och äta lite glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar