2012/08/08

BARBIE GIRL

Wed 08/08/12

Vad har jag gjort de senaste dagarna? Jaa-a, egentligen inget. Har varit mest hemma. Sett på TV (har börjat sakna finska TV-reklamer, orkar inte de här jenkkireklamerna), sett på Olympiska spelen, ordnat, bykat... Men inte har jag bara varit instängd i huset. Igår var jag till matbutiken. Jag har cyklat typ varje dag. Och på måndagen var Diane och jag till nagelsalongen för mani- och pedikyrer. Nu har jag Barbie-pink på naglarna.

Håller just på att se på damernas beach volleyboll final. Alltså come on, två lag från USA i finalen? Lite löjligt.

På fredagen blir det kult program, kan inte vänta!





2 kommentarer:

  1. E de där alla dina skor? :O najs me mani-pedis ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha neeej, de är Dianes skor, jag bara ordnade dem :D:D

      Radera