2012/08/09

MASSAAAAAGE

Thu 08/09/12

Det är bra med kontakter. Diane verkar ha av dem fast hur mycket, hon tycks veta alla. Därför fick jag idag en en timmes massage av Dianes städerskas dotter Kasia. En timme av avslappnad och njutning. Jealous much? Hade någon gång förra veckan sagt åt Diane att jag tänkt boka tid hos någon massör nu när jag inte behövde vakta barnen den här veckan, men glömde det nästa dag. Igår kväll frågade Diane plötsligt om jag ville att hon skulle fråga Kasia om hon råkade ha en annullering, och det hade hon ju!

Det har ösregnat halva dagen och har inte fotat alls idag, så därför får bildmaterialet bestå av lilla söta Lucky Luke.

3 kommentarer:

  1. Jag skulle verkligen inte tacka nej till massage just nu!

    SvaraRadera
  2. Ja minä taas rapsuttaisin mielelläni koiraa korvan takaa!

    SvaraRadera
  3. mä voisin ottaa kummatki :)

    SvaraRadera