2012/08/04

08/04/12

Sat 08/04/12

Det var meningen att jag skulle gå på zumba igen på morgonen. Jag kom ihåg att lektionen skulle börja 11.00, men den började ju 9.45 och det var då jag vaknade. Nåja, inte kan man alltid lyckas. Å andra sidan fick vi med Diane mycket gjort; hon städade och ordnade garaget och jag halva nedre våningen. Vi kommer att ha någon lördag i september en garage sale (man undrar om det blir något mer amerikanskt än det här???) så därför allt städande. Men ännu måst det gås igenom med barnen vad skall säljas och vad skall sparas.


Drew har några baseball-kort. Jag blev lite väl ivrig med ordnandet, men kunde inte låta bli.

Klockan var inte ens 17 när vi och Tommy åkte iväg för att äta middag. Det kändes som om klockan skulle ha varit minst 19. Det berodde säkert delvis på vädret, man är så van vid att det är soligt heeela dagen så genast när det är molnigt ser det ut att vara närmare kväll.



Vi åt på Buffalo Wild Wings, typisk bar/restaurang med tv:n överallt.



Film + frukt- och bärsallad

Jag höll på att göra min sallad när jag såg när Luke försökte i smyg kika bakom hörnet om jag hade något för honom. Han såg helt komisk ut, men på något sätt också så ynklig och barnslig, som om han inte riktigt vågade komma in till köket, det var så konstigt.

2 kommentarer: