2012/10/14

EN VECKA SENARE

Nu har jag varit en vecka hemma. Och det känns så bra. Visst var det kul att vara i Amerika, men det är inte alls samma som att vara hemma. Jag kommer att sakna många saker. Och en del inte så mycket.

Den här veckan har varit fylld bl.a. av kramar, frågor om hurdant det är att vara hemma igen, jetlag och födelsedagsfirande. En bra första vecka hemma igen har det varit. Det har varit härligt att se alla nära och kära och att gå på bekanta gator. Efter en så lång tid på ett nytt och så annorlunda ställe har fått mig att se och uppskatta Helsingfors på ett helt nytt sätt.

Men fast det är så super ljuvligt att vara här, kommer jag att åka tillbaka för att hälsa på alla jag träffade under min resa. Får se när jag börjar planera min nästa resa över Atlanten. Det kommer nog inte att ta allt för länge.

(Jag kommer att börja en ny blogg här i något skede, om någon skulle vara intresserad :) )

1 kommentar:

  1. Jagjagjag är intresserad! Också mycket intresserad av en resa över atlanten ;)))

    SvaraRadera